IPTA dan MATRIKULASI

Friday 6 May 2011

Klik untuk semakan IPTA

Klik untuk semakan Matrikulasi

assaamualaikum... kini tentang pebgmbilan pelajar pulak....


bagi mereka yg berumur lebih dari 17 tahun dan juga lepasan spm 2010.,.,., korang da semak permohonan bagi Institut Pengajian Tinggi Am..... (IPTA) dan Kolej Matrikulasi.,.,.,.,.,.??, hari ini keputusan permohonan IPTA dah pun keluar,, martiks dah lama keluar kalau x sedar lagi.... haha...

hmM.. aku dalam dilema juga sebab dua2 tawaran ni aku dapat... kawan2 kata "baik pegi U sebab matriks susah.". tapi mak aku kata plak...  "kalau amik course ni t dapat kerja ape..??" huhu.,.,., aku dapat tawaran kt UTeM ,, diploma teknologi maklumat dan komunikasi.,.,., bagus ke x ek course ni... bila mak aku da tanya macam tu,, aku kelu sebentar,,, xtahu nak jawab ape..... 

bagi mereka yg dapat apa yg mereka mahu,, TAHNIAH..! bg yg len.... teruskan je dengan course masing2,,, yg xdapat pulak... gred U dan SPM bukan penentu kejayaan hidup seseorang... kata pepatah cikgu aku.... :) bagus betul ayat tu.. hehe3.,.,.

skng aku tinggal tunggu Politeknik pulak.... entah ape ntah yg aku dapat nanti.... boleh dapat kew..?? haha....

ERGH..! dilema giler..............................................  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...