Cuti Cuti....

Sunday 17 July 2011

Assalamualaikum

apa khabar kepada mereka yang membaca.. :) walaupun follower x sampai 20 org ag.. hehe3...
hari ini bersamaan 16 Julai 2011 adalah tarikh aku mula cuti pertengahan semester,,,, tapi seminggu je confirm x rasa.. hahaha.. 

ye la,, dah la seminggu je pastu cuti x srupa cuti,, ada aje kerja yang nak dibuat,,, adoi..,.,.,.,.,. sabor ajelah...
tp ok gak,, kuang2 dapat cuti,, aku kesian gak kat membe2 aku yang xdapat cuti, masih ada kelas kat kolej tu haa,,, tapi aku balik awal insyaallah supaya diaorg x kesunyian.. haha.... 

bes gak sebab minggu ni semua house-mate aku balik rumah masing2 pada hari jumaat , aku pulak balik hari sabtu,,, kira aku late-home lah,,, fuhh bersih bilik aku sebelum balik,,,, xtau la apa citer lepas cuti nanti,,, bersepah kutt,,, hehe3,,,,, ala xpe,, aku ni rajin mengemas.. haha,,, 

yang kurang bestnya pulak bila aku yang balik lambat,,,, aku sorang je la yang tidur kat hostel tu pada jumaat malam sabtu tu,,,, ye sorang2,,, bosan giler seyh,,,, nak online pun cam malas je,,, tapi online gak.. :D malam tu mmg semua benda kalau boleh aku nak bawak balik.. hehe3... tapi malang aku bawak moto,, kereta xde,,, so kena limited sikit la,,, lagi pun aku rasa maybe aku akan balik awal,, ye la,,, kalau aku duduk kat BP ni lama2 bukannya aku study,, Final Exam pun dah dekat,, kena prepare,, hoho,,,, I'll Try My Best.. XD

menyebut pasal exam,, test 1 aku cam menjunam ar,,, baru test 1 tu,,,,, belum lagi test 2,, entah macam manalah keadaan result aku nanti,,,, aku x boley maen2 lagi dah sejak masuk kolej ni,.... nanti kang dapat cam result SPM aku.. huhu...

hmM.. cuti ni ape yang best untuk dibuat ek..?? hahaha..... tetiba cam blank kejap.. :D 

ok la.... samapi sini je la update aku kali nie.... len masa akan di post lagi.... selamat tinggal... semoga hidup anda penuh dengan kebahagian.. ^_^ ,, sekian terima kasih.... 

(POST INI MEMPUNYAI UNSUR2 MEREPEK YANG XSUDAH,, AYAT PUN MACAM TERABUR,,, HARAP MAAF,,, hehehe3)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...