cuti sudah habis laaa....

Monday 25 July 2011

FUHHHHHH..!!

"lap,, lap,, lap,,"

jap eh,, laptop berhabuk jap,, kes dah lama x online,, hahhaa,,, sekejap ea,,

"ambil polisher,, polish,, polish,,,"

"bling - bling,,"

haaa,,,, baru nampak cam baru sikit laptop aku ni,,, blog ni pun da macam berhabuk gak,,, hahaha,,,



ASSALAMUALAIKUM

Title sudah menunjukkan bahawa sekarang adalah waktu to back in school,, haha,,, itu pada yang masih bersekolahlah kan,, aku da masuk kolej,, (macam bajet giler) hehe3.... so im back sudah.. ^_^ padahal cuti mid-sem,, budak sekolah mana ada cuti,, haha

tak nak tanya kenapa laptop berhabuk..?? tanyalah,,,,, tak tanya pun aku tetap nak taip pasal tu gak,,, hahaa,,, ini disebabkan aku sangat busy STUDY,,, ye study,,, hahaha.... tak ada maknanya nak busy study,, busy ke hulu hilir dari melaka dan johor,,,, plus aku dah tak ada FB,,, so dah tak online sekerap dulu tu floating button FB kat belah kiri tu dah tak bermakna lagi,,, aku tak nak buang pun,, hehe3... lawa ape,,, hehe3... pasal deactivation Fb tu aku cerita lain kali k,,, kalau aku ingat la... haha...

ok cuti,,,, eh dah habis la,,,, ape yang aku habiskan dalam masa cuti ni.......? well,,, adalah sikit aku study,,, SIKIT je,, XD bila aku da sampai semula pada hari ahad yang bersamaan pada 24/07/11 aku terus main bola dengan membe2 aku serta senior,,, dah tak pikir ape2 dah time tu,,, hahaha,,,,,melajaklah jugak sampai magrib,,, dalam 7.15 p.m aku dah masuk hostel,,, barang2 masih bersepah tu,,,, haha,,, tapi aku main tak adalah dalam staduim sepertimana aku tunjuk nie,,,, hanya hiasan je tu,,, haha,,,,

sewaktu cuti tu pada hari selasa sampailah hari khamis,, aku terpaksa kembali ke kolej sebab aku diminta untuk settlekan dokumen pinjaman mara aku,,, memang banyak merungutlah aku time tu,,, terasa tidak puas hati sikit bila kena balik melaka,, adoi,,, tapi tak apa,, janji da selesai,,, pasni ada cuti raya,,, tapi tak beraya sangat kutt,,,, final exam da dekat,,,,, hoho,,

aku sempat habiskan masa cuti aku berjumpa dengan membe2,,, keluar tengok wayang sampai kul 3 pagi dengan sorang budak kecik tu dengan akak sedara dia + pakwanya,,, hahaha,,,,, giler seyh,,, dah la aku yang drive,, jarang aku nak tido lambat,, suspen gak time balik takut tertido time drive,,, nasib baik tak ada apa2... haha... 

bila aku da abis cuti ni,,, pada hari pertama (hari ni = 25/07/11) patutnya aku ada kelas pagi,, tapi dibatalkan,, memang best giler la kan.. :D pastu keseronokan tu tidak berhenti kat situ,,, pagi2 lagi da ada yang call aku,,, tngok skrin xde nama,, so mesti no baru,, aku angkat la,,, dialog time,,, ------>
_______________________________________________________________________________
aku atau dia : helo,, (aku lupe sapa stat cakap dulu,,,, haha)

dia : hazim ea..?? dah bangun ke belum ni??

aku : kalau x bangun macam mana nak angkat fon,, (hahaha,, xtau la dia dngr ke x)

dia : dah makan???

aku : sapa ni?? 

dia : bodoh la kau ni (dia cakap dengan org lain,,, bukan aku,,, haha),,, semalam da tepon **** pasal hazim hari tu..

aku : oooohhhhhh,,,,, budak kecik ni,,,,, ahhaha...  (aku baru sedar sapa yang tepon tu)

some moment later 

dia : dah r k baii,,,, 

aku :  :) 
_______________________________________________________________________________

hahaha..... tu je la yang aku ingat2 samar,,,, tapi conversation tu memang pendek je,,,  aku baru pas bangun time tu sempat mandi gak sebelum dia tu tepon aku,,, hehehe3,,,, aku rasa tu memang dia,, tapi cam x sure sangat,,, aku punya telinga masih cam dengar x dengar,,,, baru bngun tido la katakan,,,, hahha,,,,, IF betul la kan tu dia,,, hey kamu,,,, terima kasih kerana menganggu pada pagi2 ni,,, x pegi sekolah ea..?? haha... n thx sebab pagi2 dah buat saya happy jap.. XD 

pada hari pertama naik cuti memang tersangat best,,,, haha,,,, rasa cam nak cuti lagi,, biar dapat lalui hari yang cam ini lagi.. XD aku dapat jumpa ramai membe2 aku time cuti,,,, tapi aku tak dapat jumpa dia lak,, dia jauh ar,,, xbalik kampung,,, hehe3.... ^_^ 

ok la stakat tu la cerita penghabisan cuti aku,,, sebab sekarang dah catch up dengan masa sekarang,,, aku tengah breakfast.. :D  panjang gak aku mnaip,, aku memang suka menaip... ahahha,,, 
n BTW pada yang berkenaan...... 


hehe3... 

 k dahh sekian terima kasih,,,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...