LiVinG iS a MisTakE....

Wednesday 6 July 2011

assalamualaikum,,,,,,,



WARNING!  


post kali ini ada sedikit kejiwangan,,, so yg anti jiwang tu sila klik sini,,,, layan la ape yg ada kat link tu....

post kali ni macam kira luahan perasaan jugak la,,, benda ni aku da lama perasan,,,, tapi aku je yang degil sangat,,, dah nak buat macam mana kan,, dah ni sifat natural aku,,, aku nak buang pun dah x boleh,,, tu da umpama buang personaliti,,,

aku rasa kan segala yang aku buat ni satu kesilapan,,, yang pasti apa yang aku buat nanti suatu hari dan masa,, aku akan regret giler2.... mulalah nak tanya diri apsal aku buat tu,,, buat nie,,, time tu xpikir kew,,,,
kini masa silam aku mnghantui aku kembali bila aku senang jadi bahan bualan orang *terutamanya pmpuan la,,, jgn sume trasa sbb x semua pmpuan teruk,,, bagi yang segelintir je la,,, bila aku masuk kolej aku macam nak rapat dengan someone nie,,,,, it is a mistake,,, sebab ada masanya aku sakitkan hati dia tanpa aku sedari,,,,,

aku ada mereka yang aku sayangi,, yang aku care,,, yang aku jaga,,,, tapi2 kadang2 tu aku fikir,, mereka..??
hMm.... aku da ada gadis yang aku sayangi,,,, aku care,,, aku jaga,,,, tapi aku x dapat terus bersama dengan dia,, it is a mistake.. sebab dia menangis kerana aku,, kerana aku dia terluka,, kerana aku dia sedih depan aku,, aku xsanggup tengok dia macam tu lagi,,,, aku memang xlayak buat dia,,, jadi kini aku jaga dia untuk jadi gadis yang baik2 semoga dia dapat laki2 yang lebih baik dari aku,,,,

kakak angkat and adik angkat,,, ramai da biasa dengan istilah ni kan..?? aku pun,, huhu,,, tapi aku rasa kadang2 tu,, it is a mistake....  aku buat sesuka hati aku je,,, kakak angkat aku yang first and yg terus setia bersama aku hingga kini pernah gak giler tacing dengan aku di sebabkan perangai buruk aku yang mudah dirapati oleh orang lain,,, aku xmurah k... F@CK r sapa yang kata aku macam tu,,,, aku memang sayang mereka yang telah aku angkat nie.....

kini ada seorang gadis ni yang aku rasa aku care sngt kat dia,, selalu layan aku,, selalu wat aku happy,,,, selalu cntct aku,,,, aku rasa nak je angkat dia jadi awek aku,,,,, tapi macam biasa.... it is a mistake... memang mistake giler babi la kalau aku ada perasaan macam tu,,, atas sebab2 yang tertentu.. plus beza umur ketara...... aku bukan xsuke dia,, tapi aku xdapat nak dekati dia macam tu,,,, aku xnak la bila aku da rapat dengan dia,,, dia akan ttba jauh dari aku.... aku kini telah belajar dari kesilapan aku,, aku akan terus jadi annonymous,,,, aku dah xnak sakiti mana2 hati perempuan lagi...

kini timbul pulak isu aku dengan gadis yang aku jaga tu dengan certain someone,,, da timbul masalah lain,,,, serius la,,, aku nak lupekan benda2 buruk yang aku pernah buat dulu tapi ada yang timbulkan balik dengan mulut2 yang xde lesen serta roadtax dengan lantangnya menyebarkan berita.. adoi........ jangan rasa kamu itu da ckup kenal dengan aku,,,, LIVING IS A MISTAKE.

MY LIFE IS A MISTAKE,,,, nak bagi speech "everybody makes mistake kew..??" tapi aku rasa xde yang wat mistake yang aku buat,,,,, macam2 la mistake yang aku buat dalam hidup nie...... hanya ALLAH je yang tahu berapa banyak,,,,

sekian terima kasih,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...