Tirulah seperti saya,. haha

Friday 15 July 2011

assalamualaikum... :) hari ni akan di postkan tentang tingkah laku aku dalam lecture...

hahaha....
ni pendek je,,,, coz aku tengah busy packing baju.... cuti MID-SEM da start la.. hahaha.,.,.,
kisah ny bermula bila pada malam sebelumnya aku tido awal... tapi disebabkan oleh rakan2 aku yang memang best tu sume x tido satu malam... hahaha..... diaorg dengan senior... memang patut la kan.. hahah..

aku da memang dah tido awal da utk mnghadap lecture pada pagi esoknya,, tapi kawan2 aku ni kcoh sangat2.. aku boley terbangun dari tido pada pukul 4 pagi..

4 PAGI TAU X..!!! giler awal... aku pun ntah macam mana bley pndai sngt pergi join diaorg x tido malam.... haha.... lepas tu je aku terus berjaga sampai la pagi.... haha.. so pada masa lecture tu ape lagi... aku terhuyung hayang je duduk kat krusi tu... haha...



bila lecturer aku da tegur dekat 2 3 kali gak kutt... x sedar sngt,,, yela,,, mengantuk la katakan.. hahaha... last2 lecturer aku mintak sume bngun and buat sedikit senaman ringan,, aku pulak jadi leader skejap,,, pastu bila suma da duduk.... aku sorang je yang x duduk lagi.... aku terus berdiri.. hahaha....

ye,,, aku terus berdiri sampai lecture tu abis... percaya x..??? aku xde gmba nak tunjuk pulak.. tapi betul.. hehehehe......  semata2 xnak tertido dalam lecture... XD sampaikan student2 yang lalu serta lecture macam tengok aku semacam je.. haha...

bes btul.. ^_^

hehe3... da tu la crita aku kali ini... so korang lau brani... korang buat la macam aku.. hahaha..

sekian terima kasih.. XD

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...