BALIK RAYA JOM...!!!

Sunday 28 August 2011

Assalamualaikum para pembaca semua,,, :)

seperti yang sedia maklum,,, ketibaan hari yang mulia hari raya aidilfitri semakin menghampiri dan bulan mulia bulan ramadhan semakin meninggalkan kita,,, rasanya macam baru semalam je aku niat puasa pertama,,, hahaha,, hMm.... rindu pulak kat bulan puasa ni,, fuuhhh,, macam2 berlaku,, tapi tak mampu cerita semua la,,, hehe3,,, maaf ye,,, :)

dan sudah pasti la bila syawal hampir menjelang semua hendak bersama keluarga tersayang,, :) semua mula balik kampung,,, tapi kalau yang oversea tu skype-ing je la,,, hehehe3,,,, dunia dah maju,,,,, :D kalau aku pulak,,, family aku tak ada sorang pun pandai guna skype,, so aku kenalah balik,,,, hahaha,,, XD

dalam MiCoST tu aku antara yang balik lambat,,,, hari terakhir kolej aku tu ada penghuni adalah hari sabtu bersamaan 27/8/2011... :) selain aku senior aku yang balik lambat adalah abang Achoyy, Luepeh, dan kak Fie,,, batch aku pula Ecah dan Izan,,, kitaorg sempat mid-night snacking pada jumaat malam sabtu,,, hehe3,, syok gak r,,, tapi berempat je,,, :)

hari sabtu tu aku balik saing abang choyy,,,, ye la sama2 orang Johor,, :D perjalanan aku bermula pada pukul 9.30 pagi,, ingat nak gerak awal,, tapi abang choyy lambat r,,, hahaha,,, dan macam biasa aku pulang ke kampaung dengan mnaiki motor la,,, LC aku tu la jadi peneman aku di kala bosan... boley jalan2.. :D


itulah motor aku yang jadi teman aku masa balik kampung,,, kalau aku pergi mana2 je mesti dengan dia,,, hehe3,,, yang belah kanan tu pulak motor abang choyy,,,, nmpak biasa je,, tapi laju gak,,, aku kena berusaha untuk kejar walaupun dgn LC,, wahh,,,!! hehe3

time aku nak blah tu aku sempat lihat kolej aku buat kali terakhir,,, peh,,,, macam last tengk je,, padahal seminggu je cuti,,, hahaha,,,, tapi memang lengang giler la kan kolej aku bila semua dah stat cuti,,, ada jugak student yang dah balik pada hari rabu lagi,,, awal gilerr,,,


ni la keadaan hostel aku,,, tapi memang cam ni gak tiap2 malam,,, sunyi je,,, :D xramai student la katakan,, tapi ni lagi sunyi,,,, dah tak dengar dah gelak ketawa budak perempuan,,, jeritan budak lelaki,,, hahaha..


inilah abang choyy,, senior aku,,, ni la dress up dia time nak balik,,,, fuhh siap dgn spec besar.. :D aku punya spec pun kecik je,,, nak tngok tak dress up aku pulak..??? hehe3...


haa,,,, kecik je kan spec aku,, standard2 je,, hehe3,,,, spec pun bukan mahal pun.. :D boley la buat untuk raya,,, :D janji ada,,,, yang kaler hijau tu pas keluar aku,, nak keluar mesti ada kad ni untuk diserahkan pada  pak guard,,,, ni lak dari jarak dekat,,, hahaha



so sekarang aku dah ada kat batu pahat... HOME SWEET HOME...... :D sampai rumah je macam2 benda yang kena buat,,,, raya dah dekat,, mestilah semua nak kena kemas,,, penat wey.. =.=' tapi raya punya pasal,,, tak kisah lah,, hehe3,,, tapi kan,, satu benda yang aku dapat belajar setelah 18 tahun fail,,, menganyam KETUPAT,,,, hahaha,,,,

ni la hasil ketupat aku yang sempat aku anyam,,, :D


hehehe3,,, best gak r bila aku dah berjaya lulus setelah bertahun2 fail,,, hahaha,,, dah boleh tunjuk kat nenek aku,, sebab nenek aku da muak ajar aku anyam ketupat,,, dri dulu sampai sekarang,, hahha,,, tapi kini aku da reti... ^_^ thanks mak n nenek sebab ajar,,, hehe3,,,,

ok lah,, setakat ini je la post aku pasal balik raya,,, :D dan kepada pembaca aku semua,,, aku ingin ucapkan,,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN,,,, :)

kalau aku ada buat salah,, harap maaf kan kerana aku mungkin tak sedar kesalahan aku dan aku bukanlah manusia yang perfect.. :) 

semoga korang semua dapat beraya dengan sepenuhnya,,, 

sekian terima kasih,,, 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...