Happy Dan Sedih

Sunday 28 August 2011

Assalamualaikum,,,

kini hidup aku makin penuh dengan gelak ketawa,
hidup aku penuh dengan telinga panas,,
 lama sangat letak fon kat telinga,, hehe3,,,
hidup aku dah ada yang pndai terangkan,,
tidak lagi gelap dan suram,,
hidup aku kini dihadiri seorang lagi yang telah meletakkan senyuman di wajah aku,,
hidup aku tak lagi bosan,, sebab bila2 masa boley dngr dia membebel,,
hehehe,,,
hidup aku kini ada muka baru untuk aku karang semula,,, :)



aku HAPPY,, ^_^

tapi hidup aku masih ada sejarah gelap,,
hidup aku masih dihantui masa silam,,
hidup aku penuh dengan penipuan aku,,
hidup aku penuh dengan dosa,,,
hidup aku xlayak bagi dia,,,
hidup aku adalah FAKE semata2,,,
hidup aku patutnya da ada finale season,,
hidup aku bakal melukakan dia,,, 
aku tak nak itu berlaku



aku SEDIH,,, 

khas utk DIA

A tribute to abang RAUF a.k.a menatap di kejauhan,,,,, ^_^ 

sekian terima kasih. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...