justin and jeremy youtube cute dancers....

Saturday 1 October 2011

ASSALAMUALAIKUM

hai semua,, ok aku baru je layan youtube lagi,, then aku terjumpa video kembar nihh,,,, amat sangat comel tengok gelagat diaorang,, haha..... ok,, chck it out.... 



serius aku cakap diaorang ni comel giler hahahhaha...... kan3..?? aku minat giler la pulak ... haha.... 
ok info sedikit tentang kembar ni,,,,

diaorang ni adalah kembar filipina yang bernama justin dan jeremy (xdapat nak bezakan) dan semuanya bermula bila ayah diaorang beli Wii dan game just to dance,,,, so bila kembar ni dah nampak of coz x bagi chance,,, dan akhirnya ayah diaorag meletakkan video recorder di atas rak tv utuk merakam si kembar ni la,,, katanya untuk kenangan di masa depan. memang kenanganlah kan,, haha.... 

bila video diaorang ni disiarkan di youtube,,,, terus jadi famous,, , , ada video yang dah cecah 3juta views,,, WOW.. syabas justin dan jeremy,,,, great to see your videos,, you guys are just too cute,,, hahaha,,, pernah masuk berita dan talk show gak r budak2 nie,, dan aku dapat tahu juga yang mereka ditawarkan untuk menjalankan iklan... kecik2 lagi gaji dah mengalahkan mak bapak,,,, TERBAIK...!! haha.. 

bila la nak masuk ELLEN show... or dah memang dapat masuk tapi aku je yang tak tahu,, sedih,, :P :)  so hope korang enjoy juga la ye.. hehehe3..

sekian terima kasih.. :D

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...