end with exams begin with holidays

Sunday 9 October 2011

ASSALAMUALAIKUM

hai semua,,, sihat tak..?? kalau tak sihat cepat2 la berdoa kat tuhan agar d sembuhkan penyakit tu.. :D jgn bergantung hanya pada ubat,,, kalau makan satu lori ubat pun belum tentu boleh baik sesuatu penyakit jika tiada izin dariNya... hehehe,,,, 



ok post kali ini aku ingin memberitahu bahawa secara rasminya aku bukan lagi student semester 1 ,, hehe3,,, da naik pangkat sikit,,, akan jadi budak sem 2 pulak so kalau ada budak baru masuk,, aku dah jadi senior,,, hahahaha,,, exam aku baru je habis pada 7hb Oktober 2011 yang lepas,,, :D (tarikh sepecial giler tuuuuu) ,,, so kini aku menjalani hidup sebagai student yang tengah holiday,, hahaha,,,

tapi kan,,,,, aku baru je cuti satu hari,, bosan terus meresap dalam jiwa aku ni,,, da terasa boring da wei,,, macam tak boleh blah la kan,,,, baru satu hari cuti,, haha,,, so pada hari sabtu dalam kul 9.00 pm aku keluarlah jalan2 jap.. konon nak hilangkan bosan tapi makin bertambah bosan adalah,,, da la balik tu boleh hujan,,, ish3,,,, smpai rumah je basah kuyup aku.... membe2 masih ramai yang tak ada kat BP,,, on the way kata nya,,

dan aku juga cuti selama sebulan,,,, mak aku dah membebel suruh cari keje,,, katanya sebulan nak buat apa aje,,,, aku pun ada fikir2 kan jugak,,, tu la,,, tak tau giler nak keje apa,,,, nak cari malas,,, nak kerja pun malas,,, hahaha.,.,., tak dapat den nak tolong,,, huhu... hmM... tp mostly aku da plan nak hang out dgn membe2 lama aku yang dah lama tak bersua ni,,, :D 

hope plan jadi la ye,, kalau tk jadi pun,, korang boleh cari aku kat rumah,,,,, TIDURRRR,,, lagi syok,, hahaha... habiskan masa dengan aktiviti seperti sukan dan exercise,,, nak badan yang fit,, boleh men futsal untuk kolej nanti,, :D dah ada angan2 da nie,, hehehe3,, dah tak ada dah nak study 24/7 ... kuang sikit tension aku nihh,, hehehe3,,,,,



so plan cuti stilll blurrrrrrr,,,,, xtau nak isi apa dengan cuti,,, but i wll try to fill it fully,,, hehe3,,, semester 2 akan start pada 21/11/11 :) lama lagi wei,,, haha,,,,, kalau ada idea untuk bg kat aku,,, jgn la segan silu,, FB ada,, twitter pun ada,,, walaupun sikit je kn.. :D

ni pun baru je lepas pusing2 bp..... pada hari ahad la,,, aku pusing mall ramai orang,,, aku pusing tasik Y (taman rekreasi) lagi lah ramai..!!! tak tau la ape function,,,, nak singgah da xdpt,, ramai sngt,, paking of coz penuh,, hoho... so cam gini je la,,, membuat pplan utk meet dgn membe2 lama,, hehe3,,,

ok sampai di sini saje,,,, mata dah kuyu habis da nie dan aku nak menikmati cuti yang dah dibagi kat aku,, :D



SEKIAN TERIMA KASIH ^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...