the smile came back,,,, =)

Sunday 9 October 2011

ASSALAMUALAIKUM

wahai para pembaca yang sudi membaca blog aku nie,, ucapan terima kasih sentiasa aku ucap di hujung setiap post... hehehe..  so jika korang da pernah baca post aku yang ni korang MAYBE AKAN  perasan yang semalam (hari ni 8/10/11) adalah 7hb Oktober 2011 di mana aku mengatakan yang aku akan kembali,,, dan aku telah kembali,,, tu yang tersunyum je,, hehehe,,,,, 



tarikh u sebenarnya tarikh aku stop contact budak kecik tu then sambung semula sebulan kemudiannya,,, kerana..?? EXAM..!! trauma hidup bagi setiap manusia yang bergelar student,,, =_='
time tu la nmpak beza antra yang betul2 STUdent dan betul2 STUpid,,, hahahahaha,,,, lama jugak la sebulan tu,,,

1bulan=30hari=720jam=43,200minit=2,592,000saat

lama giler kan bila dilihat macam nie,, hahaha,,,, dammnnnn... (=_=)'
then bila tiba tarikh tu,, call la,,, huhu,,,, dengar2 je suara dia serak sikit,,, hahaha,,, haa,, tengok,, aku masih cam n ingat suara dia macam mne wlaupun dah sbulan,, hahaha,,,,

tp aku post lmbat sikit r pasal tarikh special ni,,, busy kutt,,,, haha,,, on the spot abis sgala cerita (x sume,, masih ada yg tergantung) amatlah happy time tu sebab dapat dngr suara dia lagi sejak 7 september,, haha,,, dia cam main tipu sikit arr,, dia call diantara tarikh 2,, walaupun da langgar janji tapi aku xkisah pun,, hehe3,,, tadi pun ada call gak,,, ada ke dia boleh kata aku donut,,, manis di pandang tapi lembut,, aku cam,,, ye ke,,,??? sedikit ketidakpercayaan ar,, part manis and part lembut,,, aku x manis d pandang pun,,, hahaha,,, tapi maybe ada betulnya gak,,, bukan aku ni lembut,,,, x tunjuk kasar je dengan dia,, hahaha,,,,, (aku buat translation sendiri tentang "donut" tu ,, tu yang jd manis tu,, hahaha)

dan kini exam aku pun da abis,,,, tapi dia pulak akan exam tidak lama lagi,, kena lost lagi,,, sebab,,,?? EXAM la,,, dah brapa kali aku nak bagitau ni,, hahaha,,,, moga dia berusaha betul2,,, i will b cheering.... :D

aku ni cam x abis2 nak cerita benda jiwang2 cam ni kan,, korang bosan x..?? kalau bosan bagitau,, bia nanti aku tambah lagi cerita cam ni bia korang jadi bosan je,,, hahaha,,,, gurau suda,,,, xnaik la traffic blog aku ni,,, walaupun x seberapa.. :D thanks pada yang follow.... 



ok tu je kutt aku nak bgtau,,, aku ni bukan jenis yang suka bercerita sangat,, pendiam la kononnya,, walaupun dia kata aku talkative,, aku still pemalu,,,, so mmg xkan jadi berani utk petah berkata2,,, so aku akhiri post ini dengan :

SEKIAN TERIMA KASIH ^_^

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...