MorNing With Me : first time update di matahari terbit

Wednesday 2 November 2011

ASSALAMUALAIKUM



Hai para pembaca semua,,, baiklah,, untuk kali pertama dalam sejarah blogging aku,,, aku ingin ucapkan SELAMAT PAGi...!! ^_^ first time aku update semasa matahari sedang terbit,,, time2 camni memang sedap untuk tido sebenarnya,,, hahaha,, 

TERUK PRANGAI  AKU NI,,, (=_=)'

aku tetiba rajin sngat untuk update pagi2 cam ni pun bersebab,,, sebenarnya aku tak tido satu malam ni,,, aishhhh,,, mesti aku kena bebel dengan budak kecik ni kalau dia dah baca post ni,,,, =_= sory dear,, huhu,,, 

bukannya aku tak nak tido,,,cuma aku tak dapat nak tido malam tadi,,, aku bersin,,, hidung tersumbat,,,, tido memang dah tak boleh la,,, macam mana nak tido dengan segala ketidakselesaan pada hidung ni,,, hidung aku sngt sensitif tahu..!! hahaha,,,, tapi memang terseksa jugak la... dah berapa kali dah aku cuba untuk tido,, tapi aku tak jugak terlelap,,,, ISH!! last2 aku duduk je sampai lawaktu subuh,,, dan terus la sampai sekarang,, hmM...

jadi sekarang aku nak buat ape?? entah la,, cari sarapan la kutt,,, dapat pekena teh tarik ni pun ok gak,,,, hehe,,, korang semua doakanlah ye aku cepat dari penyakit aku yang dikenali sebagai selsema ini,,, huhu,,,,, 

dah jomlah ramai2 pegi sarapan.. ^_^ SEKIAN TERIMA KASIH.....

1 comments:

Anonymous said...

http://coklatsambal.blogspot.com/2011/11/si-tukang-karut-berspek-pelik-d.html

kamu telah di tag! sila bg respon :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...