untitled

Saturday 19 November 2011

ASSALAMUALAIKUM

ya Allah, dah lama giler aku tak update blog aku nihh,, hehe,,, gladly maybe aku dah ada mood sikit sekarang nie. ada insiden yang tak diduga berlaku sebelum nie, dan macam yang korang tahu Malaysia menang semasa melawan Indonesia tempoh hari. aku dan geng2 yang tengok bola of coz la tak boleh duduk diam. hahahaha..

dalam masa sebulan lepas aku bukan tak nak update blog, tapi masa kat rumah aku (Batu Pahat, Johor) line internet amat lambat. :) so aku tak boleh nak kata apa lagi la kan, tak kan nak cakap kat ayah aku ---->> ayah2, tukar modem dan pakej baru untuk internet, baru berapa ratus <<--- hahaha,,,, sungguh mudah anak2 moden kini meminta duit pada ayah mereka, termasuk aku la jugak,, XD 

jadi bila da bukak balik blog ni, nampaknya aku telah ditag oleh mereka ini : ---->> 

Izzati zainal

Kak Zira

soalan yang di tagkan xnak gempak dan personal lak tu,, hahaha,,, ok,, yg first tu ex-classmate aku masa sekolah menengah, dia tu gila2 sikit, unlike me la kan,, haha,,, pastu yg 2nd tu kakak aku, comel kan..?? XD nama diaorg telah aku link kan ke blog diaorg if korang nak tau la kan,, hehe,,,

so dua post yg berikut selepas post ini adalah kerana tag diaorg ni,, aku xtau la tag tu dah abis musim belum,, coz aku lambat,, haha,, better late than never right?? :) 

aku dah malas nak tulis ag kat post ni,, ada lagi post yg lebih pnjang,, tunggu je,, hehe,, 

SEKIAN TERIMA KASIH.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...