habis satu event...

Monday 6 June 2011

assalamualaikum para pembaca.. :)

hmM.... aku mnulis post kali ni cuma nak bagitau la kan yg aku serta batch aku telah berjaya menyelesaikan event BBQ di MiCoST... penat la jugak.. tapi kami dpt komen yang baik serta bes dari abg rauf... hehehe...
TERIMA KASIH  la ye... :D

dan dalam BBQ ni para senior boley wat satu game yg memang bagi aku xdpt nak tipu.. tipu je mst dyorang dapat detect (junior n senior micost)... adoyai.. tapi bagi mereka yg paham la kan.,., aq memang honest dalam game tu.,,.,.tapi aku bukan la lelaki yang baik,,, so perlu keww..??? haha.. kenangan lma masih menghantui hidup laa.,.,. dan malam tu macam aku buat salah yang besar je walaupun aku kira honest la... hehe.. hmM...

anyway. thx.. sebab da baca.. :) n sory post ni xde gamba.,., aku rasa xperlu gmba la... :)

read my next post.. thank you.. :) by2..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...