memenuhi ruang dan waktu....

Tuesday 21 June 2011

Assalamualaikum kepada para pembaca....

hmM.... da agak lama jugak aku x update blog aku ni,,,,, kira lama jugak la walaupun tak sampai sebulan pun.. hehe3..... lau da sbulan memang nmpk sngt aku malas nak berblog... :p .. bukan ape..,., skng ni broadband aku da cecah kota so kna tnggu masa utk kotanya ada balik.... kalau nak online pun kna g surau ataupun ke library kolej aku ni haa... npe x update time on9..??? hahaha..... sbb aku on9 xckup lama utk update blog...

bagi setiap post yg aku buat boleh cecah satu hari tau nak siap kn... haha... lama giler kn... nak wat cam ne.. tu namanya mencari ilham.. :D haha... skng ni pun amik masa sekejap kt library utk taip post nie.... npe..?? sbb aku tngh download file,,,, then lembab siket.. so,,, haha,,,, tunggu lama sngt.... log in kat blogger.com.. :D

aku berkemungkinan akan berada di library ni sepanjang lunch time kutt... skng da kul 11.47 a.m... so kul 2 lebih blah la.. haha..... bosanlah kat hostel,,, xde wat ape2,,, nak makan pun cam malas... duit tak ada... haha..... skng ni dok kolej or Universiti ke... da kena  pandai jaga bajet... lau tak,,, belum sampai hujung bulan lagi nanti da abis da belanjanya.... pastu..?? susahkan kawan utk mintak belanja... hahaha... sedih gler.. =='.,., macam keadaan aku sekarang ni... adoyai,,,,,

ditambah lagi dengan bayaran buku rujukan farmasi yg tak ade yg murah......... giler..... sume ny rm80++
semua nak pakai duit .... hmM.... culture shock..?? ada la kutt..... siket.... ehhe3.... tapi tak adalah beza sangat dari zaman sekolah menengah aku... :) hehe3.....

hmM..... nak taip ape lagi ek..... err.... tu je la kutt.. lau ada ape2 lagi yang aku nak tambah dalam post,, aku edit2 je la... k..?? n aku nak bgtau hidup aku bertambah baik kerana dah ada hala tujuan... ^_^ doa kn aku berjaya......

sekian,,, terima kasih... :D

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...