Return To Johor

Tuesday 23 August 2011

ASSALAMUALAIKUM
Para pembaca.... ^_^

pada 19/8/2011 aku telah balik kampung a.k.a batu pahat johor.. :) aku sekarang ni macam rajin jugak balik,,  :D sejak kebelakangan ni memang aku tiap2 minggu balik,,,, sebab..?? aku accident 3 minggu lepas ,, ye kew..?? ke 2minggu lepas,, lupa la.. =.=' so minggu pertama aku balik sebab hantar moto ,, minggu kedua lak sebab nak tukar lesen memandu aku dari Percubaan kepada Penuh.. hehe3.... dah x payah tampal sticker P... syok giler.. XD so minggu ke 3 amik moto balik.. haa.... 3 minggu la jadinya.. :)

hari jumaat tu aku balik batu pahat dengan menaiki bas,, tapi antara kolej aku and Melaka Sentral (MC) jaraknya jauh,,, nak tunggu bas memang malas,, sebab lambat, and xde bus stop.. terima kasih pada senior aku, Zakwan, sebab hantar aku pegi MC ,, kalau dia xde,, xtau la nak mintak siapa hantar kan... hehe3...

sampai je kat MC aku bertemu dengan membe aku, Faris Bahri, yg turut merangkul pangkat dua pupu aku,, hehe3.... kitaorg memang plan nak balik saing,,, yang bestnya dia dah belikan tiket untuk aku... :) kat MC tu gak aku boleh terjumpa dengan membe sekolah aku, Amira, haa,, ni aku tak plan .. :D wah.... dia da ada line baru,, congrats... :D 

pukul 4 ptg aku naik bas dan bergerak balik ke johor,,,, bas Ape..?? bas Orkid Malaysia kutt,,, haha.... asyik lupa je aku nie.,, laluan ny melalui Muar,, so aku stop kat simpang lima,, pukul 5.30 ptg da smpai,,, dah la sekolah lama aku SMK Dato Onn tu kat simpang,,, mst ada yang kenal aku,,

sekali betul,,, ada sorang yang perasan aku ada kat simpang lima tu,, budak tu budak yang pernah aku suka dulu, dan dia pun suka kat aku gak,DULU LA, aku boleh tersuka kat sebab dia comel, baik giler n dia pandai,,, haha,,, tapi tu cerita lama,, dah berapa tahun yang lepas ,, and aku suka dia time aku tengah couple so memang xpernah ada rezeki aku dgn dia,, hehe3,,, dia pun skng dah bersama dengan membe aku,, best giler.. =.=' time aku balik tu aku cuma sempat senyum n lambai je kat dia sebab dia lmbai kat aku,,, haha,, ingat lagi dia kat aku,, :)

aku call sorang membe aku ni , Ariff Shah, mintak dia ambil aku kat Simpang ,,, nasib baik dia rajin... haha,, aku balik kampung memang lepak dgn ariff ni,,, kira dia ni kawan baik aku la,,, ye la,, dah kawan sejak kecil lagi.. :D hari sabtu terus keluar cari barang dengan ariff. apa lagi,, kereta keluar r,, aku yang drive.. hahaha,,, 

Pada keesokan harinya, ada satu benda yang aku perasan bila aku bangun pagi, bukan sahur,, aku bangun sahur bukan bngun sngt,, separuh sedar je,, hahaha,,,, bila bangun pagi tu,,,, rumah aku rasa punya la sejuk tak macam hostel aku kat melaka, terbukti yang melaka ni panas gak,, so badan aku cuba untuk re-adapt pada suasana kampung,. hehe3,,, xsabar nak tidur kat rumah lagi,, lena giler bila keadaan da sejuk je kan.. hehe3....

ahad pulak aku balik ke melaka semula,,, sebab isnin dah ada kelas,,, so untuk crita balik melaka pulak ada kat link ni,, kalau linknya belum ada makna ny aku belum post lagi la,,, haha,,,, so tunggu je la.. :)

P/s : sory xde gamba,,, ^_^

sekian terima kasih,,, 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...