matluthfi MATLUTHFI.....

Wednesday 21 September 2011

ASSALAMUALAIKUM...

berdasarkan tajuk je korang mesti dah tau kan ape yg aku nak isi dalam entri yang kali ni.. :D..
of coz la,, tu gunanya tajuk,, DUHHH..!! hahaha,, 
apa yang aku ak bagitahu yang aku baru je layan video2 dia,,,dan kali ni ,bagi aku, video terbaru dia merupakan video dia yang paling bes,,,

FUN TO WATCH AND HAS A DEEP MEANING... k korang layan k.. :D


so..?? apa pendapat korang..?? dan ayat dia,,

"ALLAH pernah berfirman yang ALLAH tidak akan mengubah nasib seseorang melainkan dia berusaha untuk berubah"

aku pegang ayat tu untuk mngubah diri aku yang tersangat amat MALAS ni untuk jadi lebih rajin,,, rajin beribadah,, rajin insaf (cam dalam post ni.. XD) dan rajin menuntut ilmu,, aku tak nak kegagalan aku semasa SPM dulu berulang kembali sebab tu aku sekarang suka study je,, dah macam jadi hobi baru je,,, mood study,,, dari kul 9 p.m sampai subuh,,, bia aku dapat belajar dan aku sempat solat tepat pada waktu,, huhu... (=_=)' 

so apa2 yang kita nak,, kita kena usaha,,, jika gagal sekali jangan anggap tu adalah kegagalan untuk seumur hidup,,, dan jika memang tak dapat juga,, maybe rezeki kita ada di tempat lain,,,,, yang penting USAHA tu kena ada,,, :) so aku kini bertawakal sahaja,, 

TENGAH EXAM WEEKKKKKK...!! 

harap2 aku dapat result yang ok,,,,, kalau semester 1 aku x dapat target aku,,,, maknanya usaha aku tak mencukupi,, semester 2 aku ada peluang lagi,,, wish me luck guys and girls... 

sooOoOoO... tamat sudah post aku kali ini,, harap korang kritik ye.. XD pedas pun xpe,,, nanti aku cecah gula,, manis sikit... hehe3.... 

SEKIAN TERIMA KASIH


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...