mendetikkan KegEmuRuhan......

Thursday 22 September 2011

ASSALAMUALAIKUM

hai para pembaca.. :D kali ni aku nak post yang berkaitan dengan dua tarikh yang aku kena ingat,,, so tu yg aku post ni,, heheh3... tarikh2 nya.... 

7 SEPTEMBER 2011
7 OKTOBER 2011

Kenapa dengan tarikh ni,,, meaning di sebalik tarikh ni, selain dari aku, hanya ada lagi sorang je yang tahu,,, and btW aku buat post ni selepas tamatnya exam paper pharmaceutic,,, dammnnnn,, susah gak,,, padanlah jadi killer paper bagi semester 1 (=.=)' ..

kembali pada tarikh tu,,, 7/9/11 tarikh aku berlayar sendiri mengikut arus hidup aku,,, dan harapan aku pada 7/10/11 aku kembali ke perlabuhan yang aku tunggu nak siap tu,,, hahha,,,,, pening...?? x paham..?? jgn paham kn,, korang baca je k,,, :') 




SEKIAN TERIMA KASIH

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...