ahLi Muzik youtube TanaH AiR...

Friday 30 September 2011

ASSALAMUALAIKUM

hai para pembaca semua,,,, tajuk dah menunjukkan bahawa aku akan update tentang muzik tanah air kita yang semakin pesat membangun ,,, dah macam "cendawan tumbuh lepas hujan" lebih2 lagi dengan artis youtube kita selepas Ana Rafali (btul x ejaan ny..?? ==') aku pun memang selalu layan youtube untuk mendengar lagu2 terkini,,, 

RAdio..?? aku da jarang dengar radio.. sedih x..?? ==' kat kolej aku ni mana la ada sediakan radio,, aku nak beli pun pikir dekat 50 KALI..!! dammnnn,,, hahaha,,,, anyway ,, aku macam lmbat sikit r sebab baru nak cerita pasal muzik nihh,,, ngee~~ 

tapi kini kalau kita lihat industri muzik kini dipelopori oleh generasi2 muda,, nanti siapa nak jadi pemimpin kalau semua nak jadi artis..?? not that im against it,, alhamdulilah la sebab malaysia ni semakin maju,, setiap rumah nak kena ada wifi and internet,, aku guna broadband je... hehehe3.... slow jep... tu yang ramai jadi artis youtube.. :) Tapi jangan la semua nak jadi artis,,, tu yang bawak masalah tu.. :D

 bukan kat malaysia je,, even luar negara pun budak2 yang makin ramai jadi artis,, CONTOH : 

JUSTIN bIEBER :P
MADDI JANE
GREYSON CHANCE
tu contoh dari luar negara,,, banyak lagi ,, tapi tak mampu pulak aku nak letak semua gamba,, korang boleh check kat youtube ea.. :) tapi kat Malaysi ni pulak,,, ramai yang artis youtube adalah perempuan,,, kenapa perempuan..? lelaki nie tak nak tunjuk bakat sangat, hehehehehehe... dan semua artis ni juga adalah pemain gitar atau piano,,, belum pernah aku tengok diaorang buat lagu guna dram ke,, seruling ke,, hahaha,,,

tapi gitaris yang paling aku minat ada dua orang,,,,, YUNA dan AIZAT,, of coz korang kenal kan.. :D ahlimuzik tanah air kita yang masih muda  pulak yang dah famous dah pun sekarang ni adalah seperti berikut : (mcm soalan exam :P ),,, 

AINAN TASNEEM :) 

NAJWA LATIFF

 ni yang kira menonjol lah pada aku,, lain macam aku tak perasan sangat... :D kenapa aku perasan diaorang nie..?? sebab diaorang perempuan...!hahahaha,,,, tak adalah,,, sebab diaorang dah famous... :)

Dan macam tadi jugak,, korang boleh la search kat youtube nama2 diaorang nie,, confirm jumpa,,, dah nama pun artis youtube.. :P semua main gitar,, hahaha,,,, aku ni pulak bilalah nak main gitar bali,, tangan mesti dah kayu je,, chord2 pun aku da lupa,,, aish... rugi tul,, mne tau lepas ni aku pulak ley jadi ARTIS...!! hahaha,,,, errrrr.... tak minat nak jadi artis,,, :P sebab aku ni poyo,,, so baik jangan la... hehe3,,, tapi yuna tetap idola aku.. ^_^ pemain gitar paling sempoi dan paling berbakat... yeah!! tak lupa juga pada aizat walaupun dia bukan juara AF,, tp dia CemerlanG.. :D

tapi kalau jadi artis kan,, privasi akan berkurang dan akan selalu dikejar paparazzi dan peminat,,, tak rimas kew..?? huhu,,, kalau aku memang akan rimas gilerbila semua benda aku buat semua nak tahu,,, =.=' hope pada yang dah berjaya nie,,, pandai2 lah jaga diri ye..

kalau korang xtau sngt pasal artis youtube ni,,, aku da tolong bagitahu kat korang,,, tapi sikit je info tentang diaorng ni,, aku jz nak tunjuk aku pun minat muzik,, tu je,, hahahha,,,, 


enjoy je la... ^_^ ... 

SEKIAN TERIMA KASIH

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...