direct je la....

Tuesday 12 July 2011

assalamualaikum....

ok post ni pendek je,,, nak tido da pun.. hehe3
title tu, ape korang pk aku akan post..???
jap2,, pk ,, nak bgtau ke x... ala korang baca post ni korang akan tau gak.. so bacalah.. XD

aku just nak bagitahu yang aku bersyukur aku sempat nak kenali dia,, aku sempat nak jumpa dia, and aku sempat merapati dia,,,, hehehe3...
nasib baek aku add dia kat FB then mula la perbualan yang di mulakan kat wall je,, then asyk comment2 je,,,
sekarang da tamak,,, sambil2 chat, aku text dia,,, bodoh kan....??? hahaha... aku pedulik ape kan... kredit aku,, and dy reply je,,, haha,,,,

aku sayang dia,,, aku care kat dia ,,aku suke sifat dia yang suke wat aku gelak... haha..  tapi aku tak nak memiliki dia,,, sebab setiap benda yang dimiliki mesti akan terlepas... hehe3... tapi tak tahu lagikan apa yang akan terjadi pada masa hadapan.. hehe3... ^_^  PLUS  dia tu jauh umurnya *tp xde la jauh sngt,, hehe3* dengan aku,, so dah x boley nak wat ape2 kan... tunggu lama mana pun beza tetap beza.... hahaha...

senang citer hidup aku sekarang cam memenuhkan inbox aku dengan nama dia,, tapi bukan nama dia je la... hahaha,,,, but still,,,,errr,,,  aish malu la... hahahahaha......
time2 aku wat ayat macam ni la dia mesti kata "lempang nak?" aku ckap je yg aku nak,, dia x boleh bagi pun sebab bukan ada depan2,, wat pe nak takut,, kan..??? hahaha...



aku hanya akan jadi annonymous je,, ^_^ lagi bes.. hehehe . tapi rasanya kantoi gak.. hahahahaha....



ok2 dah..... sekian.. hehe3...

terima kasih.. :D

INSYAALLAH saya akan ada ketika awak memerlukan saya.. ^_^
and if knowing u is a MISTAKE, then it was a mistake i will never regret........... :D

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...