aku nak blog yg lawa/smart/awesome/demand bnyk lempang nak..?? :D

Friday 25 November 2011

this is only luahan hati, short je,,, so,, ASSALAMUALAIKUM..

Aku teringin untuk memiliki blog yg mcm mereka2 yg aku follow,, amat awesome kutt,,, hehehe,,, tapi tak ape,, aku pun sedang usahakan design2 yg lawa,, tapi lama lagi la blog aku nak bertukar rupa,, sebab aku bukan setakat nak edit,, aku juga belajar sendiri mcm mana nak buat blog ini untuk jadi amat smart... so,, i learn from scratch,, lagi bagus kn..?? tak payah susah2 kn org lain, bia nanti org mintak tolong dgn aku,, i like it that way.. ^_^ sikit2 lama2 jadi bukit, ye x..?? hahaha... hope aku dapat la hasilkan blog idaman aku,, hehe,,,,

support me can..?? kalau korang ada mana2 site yg meyediakan code2 yg smart,, tolong bgtau.. ==' leave a comment below, cemment kat wall FB aku ke.. tweet pun ok gak,, :D anyway... aku suka update malam2 so dah malam ni,, tido time,, selamat malam...

SEKIAN TERIMA KASIH..

2 comments:

rAnA SuLoNG.. said...

ak suggestkan blogskin ko xnak...XD

hazim Hanis said...

lagi la,,, nak lagi options,,, hehhe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...