Learning Me / Tagging You #1

Saturday 19 November 2011

ASSALAMUALAIKUM

Baiklah, entry kali ini adalah untuk budak ni ------->>> Izzati Zainal <<<------- kerana telah tag aku dalam salah satu post tag dia. so mana yang membaca ni maka dapatlah info serba sedikit tentang  aku ni,, :D aku newbie lagi, so benda2 mcm ni amat baru utk aku,, hehe,,, live learn guys, live and learn. 

kita mulai

THE RULES are :-
1- Post this rules
2- Write 11 things about yourself
3- Answer the question the tagger set for you
4- Create 11 new question for the people who you tagged to answer
5- Choose 5-11 blogger to tag and link them on the post
6- NO TAG BACK okayy

Sebelas perkara tentang aku

1.Nama penuh aku adalah Mohamad Hazim Hanis Bin Ismail. nama ada jambu sikit sebab ada Hanis, tu adalah idea parents aku, dan aku BANGGA weyh dgn nama tu, hahaha

2.aku suka tidoqq kat kelas, penyakit aku sejak sekolah menengah lagi dan melarat sampai la dah masuk kolej ni,, hahaha,,, tapi kat rumah segar je,, O_O tak reti nak tido, hehe,,

3.aku seorang yang friendly tapi tetap memilih kawan (kadang2) . kawan main sembarang je. muka yang pecah rumah pun boleh jadi kawan aku. haha

4.suka lepak dan hangout dgn membe, walaupun poket tak ada isi pun aku kluar, haha, jnji dapat hang, nanti kalau ada yang rajin MaybE akan Treat aku something la,, hehe


5.aku seorang yang nerd amat, err,,, ada nmpk jugak la nerd tuhh,, haha, kat sekolah pakai songkok je wey, believe or not la kan. :D

6.SUKA STUDY, hahahahaha,,,,

7.suka kumpul barang, tak kisah la ape2, dari syiling hingga la ke tin minuman. syiling kat rumah dah banyak, kay hostel ni dah banyak dgn tin NesCafe,, hehe

8.berjimat cermat A.K.A KEDEKUT,, hahaha

9.agak pembersih jugak la,. jgn terkejut la bila nampak aku pegang penyapu bersihkan rumah. Independent la  katakan. hehe


10. aku suka membebel, merepek ke , maki adik2 ke, yang sewaktu dgn suka membebel, hahaha.


11. Lastly, aku suka blog aku nih,, not much tapi ini adalah aku punya blog, korang punya kew..?? hahaha

JAWAB SOALAN YANG DITAG

Kau rasa kau baik tak?
- Aku? baik Ke tak? OF COURSE LA tidak .. heheh,, aku rasa aku baik pun x jahat maybe ar, sebab aku suka wat org sakit hati, suka orang sakit jiwa, dan suka buat2 jahat, hahaha

First expression masa kau jumpa aku?
- Haa,, yang ni aku ingat, serius kelakar. actually bila aku first2 jumpa kau , otak aku memainkan ayat ni.. "Dia lagi tinggi dari aku??? serius aku pendek" hahaha.

Perkara Yg Paling Stupid Yg Pernah Kau Buat?
- errrr,,, apsal la kau bagi soalan nihh ,,, segan deyh.. ==' .. hmm ok2 ,, aku rasa yg pling stupid adalah bermain kejar2 dalam hujan dgn seorang makcik cina selepas aku langgar kereta dia dgn moto aku, then aku blah gitu je,,, hahaha,,,, dia kejar naik kereta la, bukan lari,, hahaha,,, terkial2 aku,, sbb moto aku ok je, kereta dia yg kemik bumper belakang,, hahahaha

Ape Yg Kau Tengah Kejarkan Sekarang?
- kejar org, :D xde la, aku tengah kejarkan masa depan yg cerah,, WOW ..!!!! hhahaha,,, hidup yg senang dan tak leka utk berada di sisi Allah la, (Baik la Pulak XD )

kalau betul korang ni kwn aku ,brape kali dlm sminggu kau ingat aku dlm doa kau?
- disebabkan aku ni kawan kau, so tak ada la.. hahha.. dalam masa seminggu tu maybe tak pernah la, dalam setahun tu ada la jugak,, hehe, kau pun kawan aku kan? brape kali pulak doakan utk aku?? XD amikaw..

kau pernah buat pekara yg aku tasuke kat blakang aku ke? jujur boleh? 
- Aku xtau la ape yg kau x suka,, hahha, kalau setakat mengumpat tu pernah la. maafkan aku . haha... jujur? Boleh.. hehe

bnd ape yg paling seronok yg kau pernah buat?
- ni aku xtau nak jawab ape, sory to say. my life is so boring.. =_='

ape yg menyebabkan kau kadang2 hilang sabar?
- PEREMPUAN..!! ahhahaha. terumatanya adik perempuan aku,, hoho..

ape kau rse bile org puji kau tetapi he/she doesnt mean it atau dlm cara sindiran?
- Rasa teraniaya la. kalau tipu baik senyap, tak payah cakap benda yg dusta. dah cukup perfect ke nak buat aku mcm tu? haha

ape pekara yg paling seronok aku dgn kau (kita) pernahbuat bersama? [oi ini bukan 18sx, take note :P ]
- reminder kau mmg best. ==' . kalau aku tulis bnda yg 18+ sape nak visit blog aku?? hahaha. bnda yg kita pernah buat cuma borak2, gelak2, gila2, buat bising kat kelas jelahh,, best gak kn?? :D 

pesanan ikhlas dr lubuk hati kau untuk aku ? 
- aku xde lubuk hati, tapi aku bg jugak la, hehe,, first jgn lupa aku, friends last 4ever jika x lupa, dan pesanan aku, jangan jadi nakal and jahat mcm aku, hehe

SOALAN AKU UTK YG DITAG
  1. kalau kenal aku. apa pendapat kau tentang diri aku?
  2. perbezaan manusia dan insan? 
  3. ape yg kau harapkan utk masa hadapan? impian la senang citer.
  4. ape benda duniawi yg korang nak sangat?
  5. kalau aku mintak kau padam blog kau nak buat tak? kenapa? haha.
  6. dalam kehidupan harian, kau ikhlas x melaluinya  setiap hari? kenapa?
  7. kalau kau di bagi RM2000 . ape kau buat dengan setiap sen duit tu?
  8. senaraikan benda yg kau tak suka. boleh?
  9. ape yg kau rasa kurang pada diri kau sendiri?
  10. ape yang kau rasa boleh buat kau happy kat dunia ni?
  11. kalau kau di beri satu peluang untuk kembali ke masa silam kau. bila dan kenapa? 
BLOGGERS YANG DITAG.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...