short notice..

Monday 17 October 2011

ASSALAMUALAIKUM

hai para pembaca semua,,, ok post kali ni masih cam kosong2 lagi,,, sebab aku masih tak ada idea nak post ape,,,, hehehe,,, just nak say terima kasih kepada mereka yg follow aku,,, alhamdulilah follwer menaik dari 29 terus ke 41 orang,,,, mendadak naik,, aku x buat post bau pun ada yang nak follow,,,, hehe3,,,

bukan nak show off ke ape kan,,, just nak tunjuk appreciation aku kepada yg sudi baca blog aku yg x seberapa nie.. :) so TERIMA KASIH SANGAT2...!! ^_^

aku nak tmbah sikit lagi,, , hehe3,,, untuk masa2 yg akan datang,,, aku akan memulakan perjalanan sebagai pelajar semester dua bagi course pharmacy di MiCoST,,, so insyaallah akan ada la benda nak d update,, :D aku juga akan bgtau jika2 aku nak wat segmen baru pada setiap minggu,,,, idea yg dah ada,,, kenangan masa kecik2,,, so korang semua nanti2 kan lah ye,, :D 

untuk sementara nie aku nak enjoy cuti aku yang masih ada lagi sebulan nie ,, pegh! lama giler,,, aku pun dah tak tau nak wat ape,, keje memang da tentu2 malas,, ahahaha,,, kes tak tau nak keje ape sebena nya.. :) tp impossible la aku akan tinggal blog ni selama sebulan,,, hahaha,,, start esok insyaallah ada post baru,,,, 

ok smpai sini je la post aku,,,, sooo

SEKIAN TERIMA KASIH...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...